Σκοπός ιστοσελίδας

Σκοπός της «Ακάδημος» είναι η εξήγηση, η υπεράσπιση και η προάσπιση – από παντός είδους παραχαράξεις, διαστρεβλώσεις & παραποιήσεις – αφενός της περί τα θεία αλήθειας & επιστήμης αφετέρου της 7-μερούς ιερής Θρησκεία των Ελλήνων, ήτοι της  αδιαχωρίστου επτάδος:

  1. Ορφική Θεολογία
  2. ένθεη ποίηση : Ομηρική & Ησιόδεια
  3. Μύθοι & Τραγωδίες : Αισχύλου, Σοφοκλέους & Ευρυπίδου κλτ
  4. Φιλοσοφία : Πυθαγόρεια-Πλατωνική-νεοΠλατωνική
  5. Θεουργία : τελεστική-ιερατική-τελεσιουργική τέχνη
  6. Εορτές Θεών
  7. Μυστήρια Θεών

Έτσι η παρούσα ιστοσελίδα, μέσα στα πλαίσια το σκοπού της αμφικτιονίας «Ακάδημος», και ακολουθώντας πιστά & ακλόνητα την Πλωτινική έκφραση «Χτύπα έτσι, και φως για τους ανθρώπους γίνε», έχει ως σκοπό της αφενός την δια της τεκμηριώσεως – μέσω των κειμένων της Ελληνικής γραμματείας – του αληθούς και όντως θεολογικού νοήματος της εορτής των Αδωνίων – και ως εκ τούτου την επιτυχή υπεράσπιση της εορτής από παντός είδους παραχαράξεις, διαστρεβλώσεις & παραποιήσεις όσο αφορά το θεολογικό της νόημα – αφετέρου την μεταλαμπάδευση του αληθούς & όντως θεολογικού νοήματος της εορτής των Αδωνίων.

Θα σημειώσουμε βεβαίως ότι ο Ευστάθιος(Αμφικτύων) Δ. Κεφάλας, ΔΕΝ σχετίζονται επουδενί με κάποιο εκ των εν λειτουργεία θρησκευτικών σωματείων ή Θρησκευτικών κοινοτήτων - ως εκ τούτου δεν αποτελεί μέλος κάποιου εκ των εν λειτουργεία θρησκευτικών σωματείων ή Θρησκευτικών κοινοτήτων - πόσο μάλλον του άτυπου θρησκευτικού Θιάσου "Διόνυσος Ελευθερέας”.  Ο Ευστάθιος(Αμφικτύων) Δ. Κεφάλας απλά & μόνο, όντας ο δημιουργός  του "Αδωνιακού Δρώμενου" και της "Αδωνιακής Τελετής" της  αμφικτιονίας Πανελλήνιας(Ορφικής) Θεολογίας & Πυθαγόρειας-Πλατωνικής-νεοΠλατωνικής Φιλοσοφίας “Ακάδημος”, δημιούργησε και  την εορτή "Αδώνια 2016". Αυτό το έπραξε αυστηρώς & μόνον εντός των πλαισίων εξηγήσεως & υπερασπίσεως - από παντός είδους παραχαράξεις, διαστρεβλώσεις & παραποιήσεις - της αληθούς & όντως υποστάσεως της ιερής Θρησκείας των Ελλήνων και των θείων & ιερών αυτής δογμάτων περί Θεών, κρειττόνων γενών & ψυχών - και ως εκ τούτου εντός των πλαισίων εξηγήσεως & υπερασπίσεως - από παντός είδους παραχαράξεις, διαστρεβλώσεις & παραποιήσεις και της εορτής των Αδωνίων, απο τις μέχρι τότε - μέχρι δηλ. την πραγμάτωση του αληθούς  & όντως νοήματος της εορτής των Αδωνίων ως "Αδώνια 2016" - διαστρεβλώσεων/παραχαράξεών της, λόγω παντελούς άγνοιας της των Ελλήνων Θεολογίας-Φιλοσοφίας, απο τον άτυπο θρησκευτικό Θίασο "Διόνυσος Ελευθερέας”, δηλ. απο τον Ιωάννη[Παρμενίδη] Μποσίου.  Τουτέστιν η παρουσίαση των "Αδώνιων 2016" στην παρούσα ιστοσελίδα οριοθετείται αυστηρώς και μόνον μέσα στα πλαίσια  προασπίσεως τόσο του αλληθούς & όντως νοήματος της εορτής των Αδωνίων, για να πάψει να ακούγεται επι παραδείγματι ότι οι Θεοί πεθαίνουν, όσο των πνευματικών δικαιωμάτων του "Αδωνιακού Δρώμενου" και της "Αδωνιακής Τελετή", που ο Ευστάθιος(Αμφικτύων) Δ. Κεφάλας δημιούργησε και η Αμφικτιονία Πανελλήνιας(Ορφικής) Θεολογίας & Πυθαγόρειας-Πλατωνικής Φιλοσοφίας «Ακάδημος» θα πραγματώνει όπου αυτή ορίζει και όπως η ιερεί θρησκεία ορίζει!

 

Το μέσον που χρησιμοποιείται είναι η ποκλειστικά και μόνον η θεολογική και φιλοσοφικη γραμματεία των Ελλήνων στο σύνολό της, έτσι κάθε κείμενο του παρόντος ιστοχώρου θα είναι πλήρως τεκμηριωμένο.

Πιο ιδικά και όσο αφορά την μυθική παράδοση: χρησιμοποιείται αφενός το σύνολο των κειμένων των τραγικών Ελλήνων ποιητών Αισχύλου, Ευριπίδη, Σοφοκλή – και λοιπών τραγικών ποιητών – αφετέρου και όλως φυσικώς η πανάρχαια Ορφική, Ομηρική & Ησιόδεια μυθολογική & θεολογική παράδοση, τουτέστιν τα σωζόμενα Ορφικά απόσπασμα και ραψωδίες, τα “Αργοναυτικά” του Ορφέως, οι Ορφικοί ύμνοι, τα Ομηρικά έπη και οι Ομηρικοί ύμνοι, επίσης τα έργα “Θεογονία“, “κατάλογος γυναικών” (ή Ηοίαι), «Έργα και Ημέραι» και “Ασπίς Ηρακλέους” του Ησιόδου.

Η λυρική Ποίηση: Πίνδαρος, Σιμωνιδης, Τιμοκρεων, Μυρτις, Κοριννα, Λαμπροκλης, Πρατινας, Φρυνιχος, Διαγορας, Κλεομενης ,  Κυδιας, Ππραξιλλα, Ιβυκος, Ανακρεων, Ανακρεοντεια, Λασος, Απολλοδωρος, Τυννιχος, Λαμπρος,  Τελεσιλλα, Βακχυλιδης, Μελανιππιδης, Κινησιας, Αριφρων, Λικυμνιος, Φιλοξενος ο κυθηριος,  Φιλοξενος ο λευκαδιος, Τιμοθεος, Τελεστης, Πολυιδος, Λυκοφρονιδης, Τερπανδρος, Αλκμαν, Αριων, Πιττακος, Βιας, Χειλων, Θαλης, Θαλητας, Κλεοβουλος, Εχεμβροτος, Σακαδας, Ξανθος, Στησιχορος, Ευμηλος, Ηριννα, δημωδη, σκολια, αδεσποτα, Αλεξανδρινοι λυρικοι.

Επίσης : η «Μυθολογική Βιβλιοθήκη» του Απολλόδωρου του Αθηναίου, οι «Ιστορίες» του Ηρόδοτου του Αλικαρνασσέως, η «Ιστορική Βιβλιοθήκη» του Διόδωρου του Σικελιώτη, το «Ελλάδος Περιήγηση» του Παυσανία του περιηγητή και γεωγράφου και τα «Γεωγραφικά» του Στράβωνα του γεωγράφου.

Επίσης : τα ποιήματα των ελληνιστικών ποιητών Απολλώνιου του Ρόδιου, Καλλίμαχου, Ερατοσθένους και Παρθένιου. Τα έργα των Ρωμαίων ποιητών Οβίδιου, Αχιλλέως Τάτιου, Βαλέριου Φλάκου, Σενέκα και Βιργίλιου με σχόλια του Σέρβιου. Τα έργα των μεταγενέστεροι Έλληνων ποιητών Νόννου του Πανωπολίτη, Αντώνιου Λιμπεράλης και Κουΐντου της Σμύρνης. Τα αρχαία «μυθιστορήματα» του Απουλήιου, του Πετρώνιου, του Λολλιανού και του Ηλιόδωρου. Τα μη ποιητικά έργα «Fabulae» και «Astronomica» του Ρωμαίου συγγραφέα Υγίνου. Το έργο «Imagines» του Φιλόστρατου του πρεσβύτερου και του νεότερου και οι περιγραφές του Καλλίστρατου. Επίσης τα έργα του χριστιανού συγγραφέα  Αρνόβιου από τον οποίο αναφέρονται κάποιες πρακτικές λατρείας των Ελλήνων (προκειμένου να τις δυσφημήσει), ενώ και διάφοροι άλλοι βυζαντινοί συγγραφείς οι οποίοι παρέχουν σημαντικές λεπτομέρειες για μύθους, που πηγάζουν από χαμένα Ελληνικά έργα. Επίσης το λεξικό του Ησύχιου και το Σούδα, επίσης οι πραγματείες του Ιωάννη Τζέτζη.

Όσο αφορά την Φιλοσοφία και Θεολογία των Ελλήνων χρησιμοποιούνται : το “Περί Φύσεως” έργο του θείου φιλοσόφου Παρμενίδη, η Πυθαγόρεια γραμματεία (κείμενα πυθαγορείων και νεο-πυθαγορείων κτλ.), οι φιλοσοφικοί & θεολογικοί διάλογοι του θειότατου Πλάτωνα καθώς και οι φιλοσοφικές, μαθηματικές, θεολογικές αναλύσεις & υπομνήματα των σχολαρχών της Πλατωνικής Ακαδημίας (κυρίως τα κείμενα του θείου Συριανoύ, του θείου Πρόκλου και του Μαρίνου Νεαπόλεως), καθώς και οι φιλοσοφικές, μαθηματικές, θεολογικές αναλύσεις & υπομνήματα των “νεο-πλατωνικών” Φιλοσόφων (θείου Πλωτίνου, θείου Ιάμβλιχου, μεγάλου Πορφύριου, Ερμεία, Ολυμπιόδωρου, Ιεροκλή του νεότερου, Σιμπλίκιου και Έυδοξου) πάνω τόσο στα Πλατωνικά κείμενα όσο και στην Ελληνική μυθολογία (Ορφική, Ομηρική & Ησιόδεια μυθολογική παράδοση).

Μιας και στο σύνολό τους – η Φιλοσοφική & Θεολογική θεωρία του θειότατου Πλάτωνα και οι αναλύσεις των μέγιστων “πλατωνικών” φιλοσόφων – δομούν και αποτελούν το  “παρὰ τοῖς ἀρχαίοις Ἔλλησιν Θεραπεύειν” τους Θεούς και τα πανίερα Μυστήρια του !!

Ο του ιστοχώρου δημιουργός & διαχειριστής : Κεφάλας Δ. Ευστάθιος (Αμφικτύων), δημιουργός & διαχειριστής της ιστοσελίδας «φιλοσοφοῦμεν γνησίως τε καὶ ἱκανῶς» &  μέλος της «Ακάδημος».

Ο ἀγός της Πανελλήνιας(Ορφικής) Θεολογίας & Πυθαγόρειας-Πλατωνικής Φιλοσοφίας “Ακάδημος” : Γουλέτας Α. Παναγιώτης (Αλκίνοος).